دانلود فایل: پایان نامه پیش فروش خدمات و کسب سهم بیشتر بازار خدمات خودرویی مرتبط با خدمات طلایی

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

1-1- مقدمه

در سال­های اخیر، اقتصاد بخش خدمات در جهان به شدت رشد کرده می باشد. تامین خدمات به گونه کلی نیازمند تماس زیاد با مشتری بوده و بازاریاب برای پیشرفت و باقی ماندن پیش روی رقابت مشتری محور بایستی خدمات عالی را برای مشتری فراهم نماید.  با در نظر داشتن اهمیت موضوع، پژوهش­های دانشگاهی در مورد چگونگی ادراک کیفیت خدمت و اندازه گیری آن رشد فراوانی داشته می باشد. رشد سریع تولید خودرو در ایران موجب ایجاد سیستم خدمات پس از فروش کارآمد به مقصود ارائه خدمات سریع، ارزان و با کیفیت به مالکان خودروها و نهایتا کسب رضایت آن­ها شده می باشد. یکی از ارزان­ترین و ضروری­ترین این خدمات، ارائه خدمات امدادرسانی سیار به خودروهایی می باشد ک دچار اشکال شده­اند. سازمان­های مشتری مدار همواره از طریق اجرای مداوم و نظام­مند فنون سنجش رضایت مشتریان، درونداد بهتری برای فرآیندهای سازمانی به وجود می­آورند. از طریق اررزیابی شاخص­های رضایت مشتری در یک دوره طولاتی مدت، سازمان می­تواند رفتار خود را تجزیه و تحلیل کند و چنانچه طریقه منطقی در دستیابی به اهداف نداشته باشد، جهت­گیری خود را اصلاح کرده و استراتژی­های خود را برایی نیل به اهداف خود مورد بازبینی قرار دهد (معمارجعفری و همکاران، 1386). پژوهش حاضر در پی آن می باشد که از طریق آسیب شناسی و بهینه سازی استراتژی فروش شرکت امداد خودروی ایران و ارائه نقشه راه اثربخش در راستای کسب سهم بیشتر از بازار خدمات پس از فروش خودرو،  هم به به این شرکت در جهت نیل به اهدافش کمک کند و هم باعث ارتقای رضایت مشتریان گردد.

 

1-2- بيان مسئله

باتوجه به اینکه امداد رسانی به خودروهای حادثه دیده و دچار نقص فنی در کشور  مقوله  مهمی می­باشد و شرکت امدادخودرو ایران بر اساس رسالت وجودی خود متعهد می باشد خدمات امدادي، خدمات ويژه و ارتباطي مشتريان خودرو را در سطح منطقه و كلاس جهاني برآورده سازد و پيرو هدف گذاري طرح‌هاي استراتژيك شركت در راستای پیش فروش خدمات و کسب سهم بیشتر از بازار خدمات خودرویی مرتبط با خدمات طلایی و با درنظر گرفتن این موضوع که درآمد شرکت امدادخودرو ایران از طریق فروش کارت­های اشتراک عادی، طلایی و عضویت و خدمات ارائه شده تحت عناوین این کارت­ها می باشد برآنیم که آیا می­توان با بهینه­سازی استراتژی فروش، نقشه راه جدیدی برای فروش ارائه نمود تا هزینه­ها را کاهش داد؟ در واقع به دنبال یافتن مقدار بهینه شده به گونه­ای که مشخص کند برای کمینه سازی هزینه و به دنبال آن افزایش درآمد شرکت بایستی در هر یک از 6 دفتر منطقه­ای کشور، با شناسایی محدودیت­های موجود و موثر، چه نوع خدماتی را به چه گروه خودرویی ارائه نمود که بتوان به دنبال آن نقشه راه جدیدی در راستای کسب سهم بیشتر از بازار خدمات پس از فروش خودرو ارائه نمود.

 

1-3- اهداف پژوهش

1-3-1- اهداف اصلی پژوهش

  • پیش فروش خدمات و کسب سهم بیشتر بازار خدمات خودرویی مرتبط با خدمات طلایی
  • آسيب شناسي استراتژي فروش موجود، شامل بررسي علل و زمينه­هاي كجروي­ها و مشكلات و ارائه راه كار
  • ارائه تابع هزينه جهت فروش خدمات امدادي با در نظر گرفتن محدوديت ها ي موجود
  • کمینه سازي تابع هزينه به مقصود بهينه سازي استراتژي فروش جهت حفظ بقا و افزايش حاشيه سود شركت به مقصود گسترش سطح خدمت رساني در كشور
  • پيشنهاد استراتژي جديد جهت فروش خدمات امدادي و ارائه نقشه راه اثر بخش

1-3-2- اهداف فرعي و کاربردی پژوهش

  • ايجاد الگو یا مدل داخلي جهت ارائه خدمات امدادي به کلیه خودروهای حادثه دیده و دارای نقص فنی (اعم از متعلق به شرکت ایران خودرو یا هر برند دیگر خودرویی) در سطح کشور
  • كاهش ترافیک احتمالی حاصل از نقص یک خودرو در مسیر یا بروز حادثه برای یک خودرو در راه
  • کاهش آلودگی های زیست محیطی (آلودگی هوا، آلودگی های صوتی و غیره)
  • حفظ آرامش و آسایش مردم و عدم نیاز جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای خودرو در معابر شهری
  • پاسخگويي مطلوب به نيازها و انتظارات مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو در ارتباط با خدمات پس از فروش با در نظر داشتن افزايش فراواني خودروهاي توليدي گروه صنعتي ايران خودرو و گسترش توزيع محصولات و تنوع آنها در سراسر كشور
  • تحقق هدف گذاري طرح‌هاي استراتژيك شركت امدادخودرو ایران در محور افزایش سهم بازار و تعمیق بازار

به دنبال اهداف کاربردی خاطر نشان می گردد نوع بهره­وری بهره­وران (گروه صنعتی ایران خودرو، ایساکو، امدادخودرو ایران) این اهداف به توضیح ذیل می باشد:

  • پاسخگويي مطلوب به نيازها و انتظارات مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو در ارتباط با خدمات پس از فروش با در نظر داشتن افزايش فراواني خودروهاي توليدي گروه صنعتي ايران خودرو و گسترش توزيع محصولات و تنوع آنها در سراسر كشور
  • مينيمم سازي تابع هزينه به مقصود بهينه سازي استراتژي فروش جهت حفظ بقا و افزايش حاشيه ي سود شركت به مقصود گسترش سطح خدمت رساني در كشور

 

 

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

1-4- چهارچوب نظری پژوهش

لازمه حفظ و افزايش رضايت امدادخواهان، حفظ بقا و گسترش سطح خدمت رساني در كشور به خودروهاي امدادخواه، فروش بهينه خدمات امدادي می باشد و اين مهم مستلزم آسيب شناسي استراتژي موجود فروش خدمات امدادي و پيشنهاد استراتژي فروش جديد می باشد.

پایان نامه پیش فروش خدمات و کسب سهم بیشتر بازار خدمات خودرویی

 

 

پایان نامه پیش فروش خدمات و کسب سهم بیشتر بازار خدمات خودرویی مرتبط با خدمات طلایی

1-5- سؤالات پژوهش

در این پژوهش کوشش خواهد گردید تا با آسیب شناسی استراتژی فروش شرکت امداد خودرو ایران و شناسایی عوامل مؤثر بر افزایش سهم بازار خدمات خودرویی مرتبط با خدمات طلایی، به کمینه سازی تابع هزینه شرکت به مقصود تعمیق بازار و کسب سهم بیشتر بازار خدمات خودرویی و ارائه نقشه راه فروش اثر بخش پرداخته گردد لذا با در نظر داشتن اینکه منبع عمده درآمد شرکت از فروش کارت اشتراک طلایی در سطوح مختلف می باشد سؤالات ذیل مطرح میگردد:

  • کجروی­ها و معضلات استراتژی فروش موجود چیست؟
  • با آسیب شناسی استراتژی فروش موجود، تابع هزینه ای که مشخص کند در هریک از دفاتر منطقه ای کشور، چه نوع خدماتی به کدام یک از گروه های خودرویی ایران خودرو بفروش برسد تا این تابع کمینه گردد و استراتژی فروش بهینه گردد کدام می باشد؟
  • به دنبال بهینه سازی استراتژی فروش نقشه راه اثربخش در راستای کسب سهم بیشتر از بازار چیست؟

 

1-6- فرضيه­های پژوهش

  • بین آسیب شناسی استراتژی فروش با ارائه نقشه راه اثر بخش ارتباط معنی داری هست.
  • بهینه سازی استراتژی فروش بر کسب سهم بیشتر از بازار مؤثر می باشد.
  • میزان فروش کارت طلایی به عنوان منبع عمده درآمدی شرکت با کمینه سازی تابع هزینه متناسب می باشد.
  • رفتار مشتری در اخذ خدمات بر کمینه سازی تابع هزینه به مقصود افزایش سهم بازار و بهینه سازی استراتژی فروش موثر می باشد.

 

 

 

1-7- قلمرو پژوهش

قلمرو پژوهش حاضر در سه زمينه قلمرو موضوعي،‌ مكامي و زماني به توضیح زير مي باشد:

1-7-1- قلمرو موضوعي پژوهش

قلمرو موضوعي اين پژوهش شامل آسیب شناسی و بهینه سازی استراتژی فروش شرکت امداد خودروی ایران و ارائه نقشه راه اثربخش در راستای کسب سهم بیشتر از بازار خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد OR مي باشد.

1-7-2- قلمرو مكاني پژوهش

قلمرو مكاني این پژوهش در شرکت امدادخودرو ایران می­باشد. شرکت امدادخودرو ایران یک شرکت خدماتی می باشد كه با هدف ارايه خدمات پس از فروش خودروهای سواری در ايران و جهت حمايت از محصولات داخلی تاسيس شده می باشد. اهمیت خدمات به این دلیل می باشد که این شرکت اولین رابط محصول با سازنده بالافاصله پس از تحویل خودرو به مشتری می­باشد که در سال­های بعدی نیز این ارتباط ادامه خواهد پیدا نمود و سرخط زنجیره خدمات پس از فروش و خدمات فوریتی و ویژه به حساب می­آید.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

1-7-3- قلمرو زماني پژوهش

دامنه زماني اين پژوهش

 

1-8- روش پژوهش

تجزيه و تحليل داده­ها با بهره گیری از روش­های آمار توصیفی[1] و  با بهره گیری از نرم افزار گمس (GAMS[2]) از نرم افزارهاي پژوهش در عملیات (OR[3]) صورت مي­پذيرد. موضوع آمار توصیفی تنظیم و طبقه‌بندی داده‌ها، نمایش ترسیمی، و محاسبه مقادیری از قبیل نما، میانگین، میانه و غیره می‌باشد که حاکی از مشخصات یکایک اعضای جامعه مورد بحث می باشد. در آمار توصیفی اطلاعات حاصل از یک گروه، همان گروه را توصیف می کند و اطلاعات به دست آمده به دسته‌های مشابه تعمیم داده نمی‌گردد. به گونه کلی از سه روش در آمار توصیفی برای اختصار‌سازی داده‌ها بهره گیری می گردد: بهره گیری از جداول،  نمودار و محاسبه مقادیری خاص که نشان‌دهنده خصوصیات مهمی از داده‌ها باشند.

نرم افزار پژوهش در عملیات گمس برای حل مدل­های برنامه ریزی ریاضی مورد بهره گیری قرار می­گیرد. این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی در حل مدل های بزرگ برخوردار می باشد. در واقع می توان از گمس به عنوان بهترین نرم افزار حل مسائل بهینه سازی بسیار بزرگ و پیچیده نام برد. این نرم­افزار برای حل مسائل برنامه­ریزی خطی[4]، برنامه ریزی غیرخطی[5]، برنامه ریزی صحیح مختلط[6]، برنامه ریزی غیرخطی صحیح مختلط[7] و مسائل مکمل خطی[8] بهره گیری می­کنند. همچنین گمس یکی از نرم افزارهای حرفه­ای در حل مسائل بهینه سازی ریاضی می­باشد. نرم افزار گمس يك برنامه مخصوص مدلسازي با قابليت بالا براي به دست آوردن مقدار هدف بهينه و مقادير بهين متغيرها در يك مسئله برنامه ريزي می باشد. یک محیط کامپیوتری می باشد که برای مدلسازی و حل کردن بهینه سازی مسایل برنامه ریزی (خطی, غیرخطی و غیره) مورد بهره گیری قرار می گیرد. ابزارهای زیادی در دسترس هستند که می­توانند دستگاه­هاي مسایل بهینه سازی را حل کنند اما بسیاری از آن­ها برای یادگیری مفاهیم پایه ای مناسب نیستند زیرا که جزییات مدلسازی به خوبی برای کاربر روشن نیست. یک خصوصیت مهم گمس این می باشد که نوشتن مدل آن مستقل از روش حل آن می باشد و لذا می­توان تنها با ایجاد تغییراتی در حل کنند مدل را به روش­های مختلف (خطی، غیرخطی، صحیح و غیره) حل نمود. ترجمه مدل از زبان ریاضی به زبان گمس اغلب شفاف می باشد زیرا  گمس از لغات متداول انگلیسی بهره گیری می­کند.

 

1-9- روش نمونه گيري

[1]. Descriptive statistics

[2]. The General Algebraic Modeling System

[3]. Operations Research

[4]. LP

[5]. NLP

[6]. MIP

[7]. MINLP

[8]. MCP

 

***ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد

یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود می باشد***

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

زیرا فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به گونه نمونه)

اما در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

 با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود می باشد

تعداد صفحه :88

قیمت : چهارده هزار و هفتصد تومان

 

 

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        serderehi@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***